|
Suomen Nuoret Amputoidut ry. Täysin virallinen SNARY keskustelufoorumi
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Ensio
|
Lähetetty: Lauantai 9. Tammikuu pm 2010, 13:59 Viestin aihe: Ilmoitus yksityisviestistä, jota ei ole tullut |
|
|
Minulle tuli sähköpostiin ilmoitus minulle saapuneesta ykstityisviestistä. Klikkasin linkistä ,jota viestissä kehotettiin klikkaamaan. Kirjauduin sisään ja auenneella sivulla luki, ettei minulle ole viestejä ko. kansiossa. Eikä minulle myöskään ollut tullut yksityisviestiä, sillä en löytänyt viestiä mistään. Missä vika?  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Whisper Super-aktiivikäyttäjä (yli 200 viestiä)
|
Lähetetty: Lauantai 9. Tammikuu pm 2010, 19:06 Viestin aihe: |
|
|
| Lähettäjä on varmaan tullut katumapäälle ja poistanut viestin ennen kuin ehdit lukea sitä, silloin se poistuu myös sinun postilaatikostasi. Näin ainakin olen ymmärtänyt että nämä viestit täällä toimii. Eli jos viesti on vielä lähtevissä niin silloin sen voi vielä poistaa niin ettei se näy vastaanottajalla lainkaan. Ilmoitusta uudesta viestistä ei kuitenkaan saa enää peruttua. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|