| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Urlaub
|
Lähetetty: Perjantai 9. Huhtikuu pm 2010, 12:49 Viestin aihe: Käsipyöräily |
|
|
| Onko kellään kokemuksia näistä käsillä "poljettavist" pyöristä? Semmonen vois olla hankintalistalla jossakin vaiheessa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
MPV Super-aktiivikäyttäjä (yli 200 viestiä)
|
Lähetetty: Maanantai 12. Huhtikuu am 2010, 07:26 Viestin aihe: |
|
|
Kokeillu oon ainoastaan. Sen pohjalta mun mielestä ihan hyvä mutta vaatii kuntoa enemmän kun normaali pyörä, mutta siihän se kasvaa. Soleus eli soveltavan liikunanan apuvälineet sieltä voi vuokrata tuollaisia pyöriä jos haluaa ensin kokeilla millainen on ennen kun hankkii.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Urlaub
|
Lähetetty: Maanantai 12. Huhtikuu am 2010, 09:03 Viestin aihe: |
|
|
| Mitenköhän lie, toimiiko tuommonen palvelu myös Oulussa? |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
MPV Super-aktiivikäyttäjä (yli 200 viestiä)
|
Lähetetty: Tiistai 13. Huhtikuu am 2010, 11:28 Viestin aihe: |
|
|
Ensinkin korjaus se ei ole Soleus vaan SOLIA eli kotisivut on www.solia.info.
Niillä on yksi toimipiste ainakin Rovaniemellä ja muut löytyy noilta sivuilta. Lähettävät kuulemma matkahuollon kautta välineitä jos ei ite pysty hakemaan mutta ite joutuu maksamaan rahdin. Kannattaa käydä katsomassa ja soittaakin ja kysellä. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Urlaub
|
Lähetetty: Torstai 10. Kesäkuu pm 2010, 21:21 Viestin aihe: |
|
|
| Nääh, en kehdannut alkaa vuokrailemaan ni otin suoraan maahantuojaan yhteyttä, ja suositti hankkimaan lääkäriltä lausunnon vakuutusyhtiötä varten. Semmosen käsin veivattavan kamppeen verollinen hinta on jossain 6000e paikkeilla. Nyt vaan odottelen lääkärin lausuntoa ja sen jälkeen vakuutusyhtiön kantaa. Maahantuoja on ainaki oulussa pyörätuolikeskus, pyörät valmistetaan saksassa. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Nemi
|
Lähetetty: Tiistai 6. Heinäkuu am 2010, 10:01 Viestin aihe: |
|
|
| Toivottavasti saat Urlaub tuon käsipyörän. Mä olen nyt saanut uudet hyvät varvasproteesit ja kyllä helpottavat pyöräilyä kovasti, on tukevampi ote polkimeen ja pysäyhtyessä saa varpaat maahan. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|