|
Suomen Nuoret Amputoidut ry. Täysin virallinen SNARY keskustelufoorumi
|
| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Urlaub
|
Lähetetty: Keskiviikko 16. Kesäkuu pm 2010, 15:15 Viestin aihe: |
|
|
| Oisit lähettäny takasi että yritin kävellä töihin, terve kun olen, ja kaaduin, koska huomasin että toinen jalka puuttuu. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
MPV Super-aktiivikäyttäjä (yli 200 viestiä)
|
Lähetetty: Torstai 17. Kesäkuu pm 2010, 17:36 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on muutamia tuttuja amppari potilaita jotka asuvat eri puolilla suomea ja ovat respectan asiakkaita niin ikäväkseni olen huomannu et heillä ei kanssa toimi proteesit sit mitenkään aina on johonkin suuntaan viksallaan!
Ite käyn kanssa Viikissä ja olen ollut tosi tyytyväinen, muakin vakutusyhtiö yritti ensin laittaa respectalle, mutta onneksi pidin pääni et mulla on OIKEUS välita paja!!!
Kun mietin omia proteesejani niin alusta alkaen on ollut sääriluunpään kanssa pientä ongelmaa ja nyt kun tehtiin korjausleikkaus niin ongelma ei hävinny siltä osin, mutta hävisi yhden hermon osalta mutta muut hermot tuli tilalle tekemään ongelmia tästäkin huolimatta proteesi on saatu istuvaksi.
Kannattaa taistella vaikka se viekin voimia. Vakuutusyhtiöt LUULEVAT tietävänsä asiat ja et he voivat päättää asiakkaan puolesta.
Eihän vakutusyhtiö voi päättää mistä asiakas ostaa esim. auton ja minkä merkkisen ja silti antavat vakutuksen ja jos jotain sattuu niin maksavat vahingon. Tää on aivan rinnastettavissa proteesin eli eivät voi päättää mistä ostetaan eikä sitä mitä tuo jalka sisältää (eli mallia)!!!
Tän kun tuo niille esille yleensä menevät hiljaiseksi.  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Bridgewoods
|
Lähetetty: Maanantai 19. Heinäkuu pm 2010, 19:58 Viestin aihe: |
|
|
| En osaa sanoa firmoista mitään, mutta mielestäni tärkeää on että proteesimestari on yksi ja sama vuosien mittaan - ainahan tämä ei ole mahdollista, mutta olisi tärkeää. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|