Suomen Nuoret Amputoidut ry. Foorumin päävalikko Suomen Nuoret Amputoidut ry.
Täysin virallinen SNARY keskustelufoorumi

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat asetuksetOmat asetukset   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Saanko suorittaa Respecta-vuodatuksen?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Nuoret Amputoidut ry. Foorumin päävalikko -> Apuvälineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Urlaub

LähetäLähetetty: Keskiviikko 16. Kesäkuu pm 2010, 15:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oisit lähettäny takasi että yritin kävellä töihin, terve kun olen, ja kaaduin, koska huomasin että toinen jalka puuttuu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
MPV
Super-aktiivikäyttäjä (yli 200 viestiä)

LähetäLähetetty: Torstai 17. Kesäkuu pm 2010, 17:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on muutamia tuttuja amppari potilaita jotka asuvat eri puolilla suomea ja ovat respectan asiakkaita niin ikäväkseni olen huomannu et heillä ei kanssa toimi proteesit sit mitenkään aina on johonkin suuntaan viksallaan!
Ite käyn kanssa Viikissä ja olen ollut tosi tyytyväinen, muakin vakutusyhtiö yritti ensin laittaa respectalle, mutta onneksi pidin pääni et mulla on OIKEUS välita paja!!!

Kun mietin omia proteesejani niin alusta alkaen on ollut sääriluunpään kanssa pientä ongelmaa ja nyt kun tehtiin korjausleikkaus niin ongelma ei hävinny siltä osin, mutta hävisi yhden hermon osalta mutta muut hermot tuli tilalle tekemään ongelmia tästäkin huolimatta proteesi on saatu istuvaksi. Very Happy

Kannattaa taistella vaikka se viekin voimia. Vakuutusyhtiöt LUULEVAT tietävänsä asiat ja et he voivat päättää asiakkaan puolesta.
Eihän vakutusyhtiö voi päättää mistä asiakas ostaa esim. auton ja minkä merkkisen ja silti antavat vakutuksen ja jos jotain sattuu niin maksavat vahingon. Tää on aivan rinnastettavissa proteesin eli eivät voi päättää mistä ostetaan eikä sitä mitä tuo jalka sisältää (eli mallia)!!!
Tän kun tuo niille esille yleensä menevät hiljaiseksi. Very Happy Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bridgewoods

LähetäLähetetty: Maanantai 19. Heinäkuu pm 2010, 19:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En osaa sanoa firmoista mitään, mutta mielestäni tärkeää on että proteesimestari on yksi ja sama vuosien mittaan - ainahan tämä ei ole mahdollista, mutta olisi tärkeää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Suomen Nuoret Amputoidut ry. Foorumin päävalikko -> Apuvälineet Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa